poniedziałek, 18 maja 2015

Konturowy Kwiatuszek

Chmm... Okazuje się że fotoinspiracje idą mi najlepiej, co w sumie niespecjalnie dziwi bo zawsze jakoś największą frajdę sprawiało mi dorabianie biżuterii do czegoś...
Motyw miał być dziecięcy, ale szczerze mówiąc znam parę osób tak pi razy oko w wieku modelki i gdyby je określić mianem dzieci to można by zostać paskudnie pogryzionym, jeśli nie wręcz poturbowanym - o drobnostce takiej jak popękanie bębenków w uszach nie wspominam ;)...

No w każdym bądź razie motywik wiosenny i młodzieżowy w sam raz do dżinsów i w jednym z wdzięczniejszych połączeń kolorystycznych różu z błękitem.

Dwanaście migdałowych modułów połączonych ze sobą w formę kwiatu w centrum kryształki firepolish, myślałam o zrobieniu jakiegoś bardziej wydumanego wypełnienia, ale wtedy całość utraciłaby sporo ze swojej lekkości i wdzięku - a chodziło mi o to żeby to było coś ładnego co spokojnie można sobie nosić na co dzień do dżinsów :)
Jak zawsze miałam problem ze zdjęciami :/, na pierwszym bez flesza dobrze wyszły kolory ale przez cienie nie za najlepiej widać wykrój płatków, na drugim za to robionym z lampą widać kształty ale kolory są całkiem zniekształcone... Eech...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz